Acasă Consum FAN Courier deschide la Arad primul hub internațional dedicat e-commerce-ului din România

FAN Courier deschide la Arad primul hub internațional dedicat e-commerce-ului din România

FAN Courier, companie antreprenorială românească fondată de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu, a investit 4 milioane de euro în primul său hub internațional, dedicat e-commerce-ului, informează ”economica.net” .

Situat la Arad, acesta cuprinde și un centru de fulfillment și urmează să fie tehnologizat în aproximativ 6 luni, prin instalarea unei benzi de sortare automate, cu o capacitate de 15.000 de colete/oră. De asemenea, compania de curierat a ajuns la 1.000 de lockere și anunță alte 1.000 până la jumătatea anului viitor, în urma unei investiții estimate la 20 de milioane de euro. Noile lockere vor permite inclusiv plata de facturi.

Hubul de la Arad este operațional începând de luna aceasta, după o investiție de 4 milioane euro și are rolul de a conecta piața românească de e-commerce cu cea din Europa Centrală și de Vest, pe fondul unui interes crescut al sellerilor internaționali pentru România.

Nou hub internațional dedicat exclusiv e-commerce-ului, este dezvoltat lângă sediul FAN Courier Arad și cuprinde și un centru de fulfillment.

”Ne dorim, prin această investiție, să încurajăm e-commerce-ul cross-border, oferindu-le clienților o experiență mult mai bună, un proces de transport mult mai facil și, totodată, să îmbunătățim capacitatea operațională. Unul dintre obiectivele de business pentru 2024 este și o prezență mai semnificativă în Europa din dorința de a fi mai aproape de clienții noștri. O parte din investiții va fi destinată dezvoltării de noi puncte de legătură între România și Vestul Europei, transformând astfel FAN Courier într-un jucător regional.”, a declarat Adrian Mihai,  CEO FAN Courier.

Cât despre rețeaua de lockere, potrivit planurilor, compania va ajunge la  2.000 de unități până la jumătatea anului 2024, investiția totală fiind estimată la aproximativ 20 milioane euro. În acest an, instalarea de lockere a fost accelerată, în urma cererii mari venite din toată țara. Pentru anul următor, FAN Courier a contractat următorul lot de 1.000 de lockere, care vin cu îmbunătățiri de hardware, cum ar fi display nou, POS nou, sisteme noi de închidere a casetelor și sistem nou de instalare pe poziție.

De asemenea, softul unităților va fi îmbunătățit, astfel încât sistemul să permită clienților să predea expediții și la alte lockere decât cele alese inițial pentru predare sau să plătească facturi.

”Cererea pentru acest tip de livrare a fost mare și a venit din toată țara, de aceea rețeaua de lockere a devenit una dintre principalele noastre investiții în acest an. După ce apelează o dată la acest sistem, clienții rămân fideli acestei variante de livrare în proporție de 80%, pentru că lockerele vin cu beneficii pentru toate părțile implicate, fie curieri, fie clienți sau parteneri. Livrarea la locker permite, în primul rând, curierilor să livreze mai multe expediții într-un timp mult mai scurt față de livrările door to door”, a declarat Adrian Mihai.

FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai.  FAN Courier deservește cei peste 65.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 8.000 de angajați si colaboratori și a unei flote auto de peste 5.500 de autovehicule.

Citește art. integral pe ”economica.net” .

Foto: ”freepik.com”