Site-ul de investigații Snoop a publicat vineri seară o dezvăluire care a șocat opinia publică: ANAF a descoperit că banii PNL au finanțat o campanie pe TikTok despre care CSAT susține că a fost făcută pentru Călin Georgescu, conform ”hotnews.ro” .
Firma angajată de PNL, Kensington Communication, susține că i-a fost modificată campania, dar n-a răspuns de ce ea și PNL au plătit-o atunci? În plus, chiar brief-urile trimise de ea către Snoop arată că influencerii au respectat scripturile.
Campania este „Echilibru și Verticalitate”, realizată cu influenceri pe TikTok, despre care un document desecretizat al CSAT susține că „este identică cu campania Frate pentru Frate derulată de Federația Rusă în Ucraina”, derulată de Rusia chiar înainte de invazie.
Compania Kensington Communication, cea care a derulat campaniile PNL pentru Tik Tok, cu influencerii pe FameUp, a pus la dispoziția Snoop.ro mai multe brief-uri, dintre care unul se referă strict la campania pentru prezidențiale. Analiza arată că influencerii au respectat indicațiile prestabilite, scenariile, textele (de către PNL).
Citește art. integral pe ”hotnews.ro” .
Kensington Communication a transmis un email de lămurire site-ului de investigații Snoop.
„Kensington Communication a realizat, la comanda Partidului Național Liberal, o serie de brief-uri, destinate unor campanii de conștientizare a opiniei publice, în acord cu valorile partidului și în nici într-un caz în acord cu liniile de comunicare ale altei formațiuni, ori candidat.
Aceste campanii nu au avut un caracter electoral. Obiectivul campaniei a fost de a promova valori liberale, pro-europene și teme sociale de interes major (cum ar fi combaterea consumului de droguri), precum și campanii anti-extremiste, în contextul în care exista suspiciunea rezonabilă că ne confruntăm cu o recrudescență accelerată a curentului iliberal, nedemocratic.
Briefurile pe care le-am formulat au vizat, nu un îndemn pentru votul unei persoane, ci o atitudine responsabilă și o alegere matură, care să continue drumul democratic al României.
De asemenea, au mai fost abordate teme diverse, așa cum am menționat, de conștientizare a unor probleme grave, manifestate, cu prisosință, în rândul tinerei generații, precum, siguranța în școli și consumul de droguri”. sursă: ”snoop.ro”
Accesează și:
– 20.12.2024: ANAF a descoperit că PNL a plătit o campanie care l-a promovat masiv pe Călin Georgescu pe TikTok – ”snoop.ro”
– 20.12.2024: Șoc! Nu rușii au plătit campania de pe Tik Tok care l-a propulsat pe Călin Georgescu, ci… PNL – ”qmagazine.ro”
– 21.12.2024: CCR a anulat alegerile degeaba: Nu Rusia, ci PNL a atacat cibernetic România in campania lui Călin Georgescu. Un document ANAF confirmă manipularea de pe TikTok – ”ziuanews.ro”
– 20.12.2024: PNL a plătit o campanie care l-a promovat masiv pe Călin Georgescu pe TikTok. Cum răspunde compania care s-a ocupat de campanie – ”adevarul.ro”
– 28.11.2024: STS: ”nu există suspiciuni sau indicii referitoare la atacuri cibernetice care să fi avut ca efect modificarea sau alterarea datelor din infrastructura IT&C” – ”stiridigitale.ro”
– 28.11.2024: Consiliul Suprem de Apărare a Țării: ”au existat atacuri cibernetice” – ”stiridigitale.ro”
– 13.11.2024: Av. Marian Nazat: ”Despre minciunile electorale” – ”stiridigitale.ro”
– 07.09.2024: Manipularea Psihologică a Populației – analiză – ”stiridigitale.ro”