Acasă Bănci-Asigurări Banca Transilvania lansează Premium Club

Banca Transilvania lansează Premium Club

Banca Transilvania lansează clubul clienților Premium Banking, cu investiții între 75.000 și 200.000 de euro, informează ”economica.net”.

Banca Transilvania a ajuns la 100.000 de clienți Premium Banking, segment de business diferit de Private Banking. Numai în București sunt peste 20.000 de clienți premium. Cu această ocazie, Banca Transilvania lansează Premium Club, un program special pentru clienții premium.

“Creșterea numărului de clienți Premium Banking a fost generată de parcursul financiar ascendent al clienților băncii și de persoanele care au dorit să își diversifice economiile începând să lucreze cu BT, ceea ce nu poate decât să ne bucure. Datorită acestor rezultate, lansăm Premium Club, un program pe măsura exigențelor clienților, care vine cu servicii premium, produse personalizate, precum și cu instrumente de economisire și investiții unice piață. Avem toată încrederea în succesul acestei abordări diferite pe piața din România și în contribuția pe care o va avea la creșterea prosperității clienților Premium”declară Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Premium Banking – Private Banking
Banca a anunțat în mai 2023 resegmentarea Premium Banking – Private Banking pentru a deschide și mai mult accesul clienților la servicii exclusive.

– Premium Banking este destinat persoanelor cu economii sau investiții de 75.000 – 200.000 de euro la bancă și în alte companii ale Grupului Banca Transilvania, ori cu venituri lunare de cel puțin 10.000 de lei, primite în cont BT.

– Pentru a fi client Private Banking, pragul este de 200.000 de euro – cumulat – în conturi, economii și investiții în Grupul BT.

Peste 20.000 de clienți BT Premium Banking în București

Resegmentarea a venit, tot începând cu anul trecut, cu o abordare nouă a clienților Premium Banking din București, prin consultanță personalizată oferită atât fizic, în patru sedii BT, prin Relationship Manager dedicat, cât și la distanță, prin Virtual Relationship Manager (VRM).

20% din clienții BT Premium Banking sunt în București, iar 12%, în Cluj-Napoca. 

Banca Transilvania lansează Premium Club, program care aduce următoarele beneficii clienților Premium Banking:
– Acces la expertiză în banking și investiții prin Banca Transilvania, BT Asset Management și BT Capital Partners;
– Concierge financiar și acces prioritar la serviciile și produsele băncii prin Virtual Relationship Manager;
– Produse și servicii dedicate: Abonamentul de cont curent Premium (comisioane bancare preferențiale, asigurare de călătorie, până la 15% cashback la comercianți etc.); Carduri Premium de cumpărături și servicii speciale; Depozite și cotații de schimb valutar negociate. Soluții dedicate de investiții prin BT Asset Management și BT Capital Partners în fonduri, acțiuni pe aproape 30 de piețe și titluri de stat; Acces la sediile BT dedicate colaborării cu clienții Premium Banking.

Citește art. integral pe ”economica.net”.

Foto: ”freepik.com”